Volgers

woensdag 8 augustus 2012

Uitdaging


Goedemorgen lieve bloggers,

Het is hier nu wat bewolkt maar vanmidag zou het opklaren, we morgen al niet echt klagen. Gisteren zijn we naar Ice Age 4 geweest met ons Yorga en hij was leuk! Yorga heeft met wat drinken en een zakje M&M's heerlijk zitten genieten.

Waar ik van geniet zijn alle leuke en lieve reacties van jullie, bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!

Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt voor de challenge bij EKEF. De kleuren op de foto wijken iets af van het origineel maar goed daar hoor ik meer mensen over klagen :P. Ik vond het een leuke sketch en daarom heb ik een keer meegedaan.

Een fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 
Priskilla



10 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk kaartje geworden. Ik heb op mijn blog al mijn bewondering uitgesproken voor hoe jullie die plaatjes/stempels maken/inkleuren. Knap hoor.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Priskilla. Schitterend gedaan hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Priscilla en wat een leuke stempel, die heb je heel mooi ingekleurd zeg!

    Fijne dag verder en groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig dametje zeg. je hebt er een mooi kaartje van gemaakt

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuke uitwerking van de schets en wat een prachtig ingekleurd stempelafdrukje.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooi kaartje Priskilla, heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ook al zo'n mooi kaart en wat een geweldig lief afdrukje.

    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje, Priskilla!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Zulke mooie vrolijke kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart! Ik ben zelf ook weg van LOTV...mooi ingekleurd ook. Bedankt voor je deelname deze week bij Elke kaart een feestje.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen